Tacos

För en stund sedan åt jag tacos! Det var jätte gott, det är ju min favorit rätt också. Hihi. ;)
Sitter nu framför tv:n med min onepiece och gosar med chanelle. Såg på Awkward med Therese en stund också.. ska nog se på någon film snart. Imorgon ska vi åka till mina kära kusiner på släkt kalas eftersom kusin Rasmus fyller 16 år! Det ska bli jätte kul att träffa alla igen eftersom det alltid är så kul på släkt kalas. Kommer nog ta mycket bilder tror jag. Jag kommer iallafall ta med mig mobilen. 
 
Jag måste bara säga tack till er läsare! Ni är så snälla mot mig och kommenterar nästan alla mina inlägg. Det är alltid så kul att läsa alla era söta små kommentarer som kommer in! Jag försöker svara på alla men om det är en speciell fråga så kan jag ju göra ett inlägg om det. Ni gör mig så glad och jag får en stor lust att blogga! Ha en bra lördags kväll, kram Josse
 
Tummen upp till kommentarer!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Trackback