vi har väntat här i regnet på något som inte händer

Hej.
Idag har Ella, Alexandra sovit över hos mig. Vi har shoppat, kollat på skräckfilm och skrattat ihop och har haft det mycket mysigt. Vi sov i min lill stuga som ligger ute på min familjs tomt. Vi gick och la oss vid kanske halv två och vaknade vid elva. Dem har åkit hem för kanske en timma sedan och nu ska jag fixa lite med designen. Senare så tänkte jag spendera resten av tiden att åka in till göteborg och äta på resturang och kanske kolla på bio. Min pappa ska åka till San Fransiko om några dagar, och han ska vara där i någon vecka eller två. Så då tänkte vi göra något med familjen helt enkelt.
Så kan det gå ifall man tar min mobil och egopixar, fniss... ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emelie

HHAHAHAHAHAH. :)

2013-01-12 | 22:58:38
http://distrustful.devote.se/
Madde

vad skönt för er att ha regn vi har typ en halv meter snö hos oss och det började snöa i torsdags kväll och slutade igår kväll och mellan det så snöade det oavbrutet.

2013-01-12 | 23:18:01
Ella

Vi är för vackra jag och Kjelle:)

2013-01-13 | 12:46:41




»
»
»

Trackback