i hela mitt liv har jag hört en sång

Vaknade vid klockan halv elva, idag igen. Jag sitter nu i soffan och dricker en god smoothie jag tänkte ha till frukost, fast klockan är ju snart halv ett. Den är jätte god, fast jag har redan druckig upp den. Hihih, matvrak nummer ett? Idag ska jag inte göra något speciellt, tror jag kanske ska gå på en promenad sedan, har faktiskt gjort det två dagar i rad nu. Jag tycker det är skönt att gå en promenad med musik i lurarna helt enkelt.
Kanske kan göra ett kläder-kollage sedan & lite mera inlägg också, fast först ska jag kolla ett avsnitt av gossip girl. Vet ni vad? Jag började och kolla på det igår, är redan på avsnitt åtta nu så vi får se hur länge jag orkar titta idag. Vi ses senare! ♥
 
     Jordgubbs smoothie
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Det verkar att vara en god Smoothie

2013-01-04 | 14:36:42
Anonym

Det verkar att vara en god Smoothie

2013-01-04 | 14:36:42
Anonym

Hej Josefin, det är jag som tycker att Din Smoothie ser god ut Stina






2013-01-04 | 14:37:58
Sofiaemilia

Åh smoothie, dregel dregel haha !

2013-01-12 | 22:59:40
http://Nattstad.se/Sofiaemilia




»
»
»

Trackback