några fina minnen ifrån veckan

Hej gott folk! Tänkte slänga in lite fina bilder ifrån denna finfina veckan som har varit. Den är inte slut, men snart.Har tänkt lägga in dessa bilderna sen i Tisdags men bloggen har varit lite konstig på det sistone. Men nu verkar det ha löst sig.
I mondags började snön falla och på tisdagen så var det ett helt lager på vägarna, jag var glad för att jag älskar snö. Jag tycker om det ändå är kallt ute så kan det ju vara snö.
En fin bild på Ella och Tilda, vi gick och åt lunch på hembageriet och hade det mysigt under 1 timmas rasten.
Vi fraktade en semla till våran lata Kajsa i klassen.
Min fina kånken rygga fick vara med mig varje dag till skolan. Så himla bekväm att ha när man ska gå långt. När jag hade min väska som hängde på ena axeln så fick jag ont i ryggen, men inte nu längre.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Trackback