Tre nya ting

 
Dessa fina bruna fodrade Dr martens hade kommit hem idag som jag hade beställt. Dem passade perfekt och nu kommer dem varma mina fötter hela vintern lång! ♥
Jag är jätte nöjd med köpet, och dem är väldigt sköna ch gosiga att ha på sig. Jag har ju väntat på dem i en vecka nu, så det var ett nöje att få hem dem!
 
 
En väldigt mysig mössa ifrån Ester Elenora kom också hem idag, den är väldigt fin tycker jag med
spetskantenten. Den är väldigt mysig och varm! :)
 
 
Jag beställde också ett par matchade vantar till, Dem ser kanske lite gröna ut på bilderna, men dem är egentligen bruna. Det var ganska svårt att ta bilderna eftersom det var mörkt, men nu kom jag lite för off topic. Men dem är iallafall sköna och jag behövde ett par vantar nu eftersom det ska snöa hela helgen och på tisdag. wiiiihhh... :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

finn mössa

2012-11-29 | 09:57:52
Anonym

är det dina skor <3

2012-11-29 | 10:07:21
Sofiaemilia

Vad söt mössaaa! du har så gulliga grejer !

2013-01-12 | 23:13:16
http://Nattstad.se/Sofiaemilia




»
»
»

Trackback