Svar på tal

Godmorgon! Sitter i ett grupprum med amanda nu och har engelska. Vi ska läsa en Roald Dahl text som är sjukt lång...Så jag tog en paus och skriver ett inlägg istället. Jag såg at jag hade fått en fråga för en stund sedan angående designer.
 
Hej Fanny och Alice! 
Jag är inte så jätte bra på själva HTML koderna, vilket som menas med själva designen, alltså vad saker sitter på designen t.ex. Menyn. Men jag kan designa headers, bakgrunden, ändra färg på texter osv på bloggen. Det är jätte kul att ni tycker designen är fin, tack! :D 
Men om ni vill ha hjälp med själva grunden på bloggen osv så kan ni ju fråga min syster som har bloggen tessiesfoto.blogg.se
Det jag kan göra är ju mest Headers och bakgrunder som jag gör i Photoshop. :)
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fanny och Alice

Men skulle du kunna göra headern och ändra bakgrund men vet du hur man får till bildspel i profilen som du har? och kostar det pengar?

Svar: Headern kan jag ju göra, och ändra bakgrund. Har ingen aning hur man fixar bildspelet, kan ju alltid fråga Therese. Nej, det kostar inte pengar, men det kommer att stå "Design gjord av Josefine" eller liknande. Men om ni vill ha en mer avancerad så borde ni fråga tessan. :)
None None

2012-10-19 | 10:25:19
http://falys.blogg.se
Anonym

Awww söt katt på bilden! Du har sån fin blogg hur gjorde du den?Har aldrig förståt mig på Blogg.se... men du gör tydligen dååå AWWW så fint önskar jag hade en sån fin blogg som du! <3 <3

2012-10-20 | 19:00:34
http://myplacesandy.blogspot.se




»
»
»

Trackback