Svar på frågestunden

 
Det blev lite frågor igår, och nu ska jag svara på alla om jag hinner. :)
 
Var ifrån får du din inspiration?
 
Jag brukar inte få inspiration av så mycket, jag brukar klä mig i det jag tycker ser bra ut.
 
Vilka/vilken är din favorit artist/grupp?
 
Jag har ingen speciell favorit "grupp" eller "artist" , men jag gillar Adele, Lady gaga t.ex.
 
Vilken klass går du i?
 
Jag går i 7:an.
 
Hur gammal är du?
 
Jag är 13 år.
 
Favorit färg?
 
Lila, tror jag. 
 
Favorit butik?
 
Har ingen speciell favorit butik, men kanske.. hmm.. jag gillar ju H&M och små butiker, som man kan handla lite mer speciella saker i.
 
Choklad/surt godis?
 
Choklad!
 
Läsk/saft?
 
Läsk!
 
Bio/hemmakväll?
 
Hemmakväll. ;)
 
Singel/i ett förhållande?
 
Singel
 
Pizza/kebab?
 
Pizza!
 
Gillar du skolan?
 

Ja, det gör jag! :) Fast lite för mycket läxor ibland.. haha.
 
Vad tycker du om dig själv?
 

Jag vet inte riktigt vad som menas, men jag är väll nöjd med mig själv. Jag försöker alltid vara positiv och glad. 
 
Vilken är din favorit rätt?
 
Tacos ofc! :D
 
Vilket är ditt favorit ämne i skolan?
 
Musik! 
 
Vad kan du inte leva utan?
 

Hm... musik, kompisar, min familj, kläder. 
 
Om du var tvungen att skaffa en hund, vilken skulle du vilja ha då?
 
Lagotto, havanese kanske. Är inte en sådan "Hund" person. Men jag gillar ju hundar. :)
 
Om du fick välja imellan en katt eller ett marsvin, vad skulle du välja då?
 
Katt, absolut. :)
 
Tack för alla frågor! 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fanny och Alice

Hej Josefin du har en jätte fin blogg vi undrar om du kanske skulle kunna hjälpa oss med våran blogg design skulle vara jätte snällt för vi tycker att du kan göra jättefina? /Fanny och Alice från din gamla klass!

2012-10-19 | 08:59:24
http://falys.blogg.se




»
»
»

Trackback