SO

Sitter nu på SO´n. Vi håller på att göra power points som vi ska visa upp. Jag är redan klar så jag slänger in ett litet inlägg. Jag kan inte blogga ifrån min mobil eftersom jag har ingen teckning. Det är väldigt tråkigt för annars så skulle uppdateringe vara sjukt mycket bättre... :(
Igår blev det bara 1 inlägg för jag hade fullt upp. Gick i skolan till 4 och kom hem kvart över 5 och då skulle jag städa på mittt rum och duscha. Så nu vet ni varför det blev som det blev. Ska kanske börja med att göra en sådan "15 dagar", vilket är när man ska svara på en fråga varje dag. T.ex. "Dina bästavänner". Men vi ses! 
 
 
 Bild från arkivet, tagen i sommar.

 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


emezh

cool bild!

2012-10-30 | 17:16:11
http://emezh.bloggplatsen.se




»
»
»

Trackback