Sno min design?

Måste börja med att säga förlåt för att jag inte har bloggat. Har helt enkelt inte haft lust och tid. Och ena sidan så bloggar jag ju när jag själv känner för det.
 
Sedan så måste jag ju säga att det har tagits material från min blogg till andra bloggar. Vilket som är väldigt tråkigt eftersom det är min syster som har gjort designen, jag har betalat för den och det är mycket tid som läggs ned. Ser ju vem det är som gör det tack vare IP - adresserna. Så ja, den personen kan ju lägga av. För det är nämnligen olagligt att sno material ifrån andra bloggares bloggar vilket anmäls.
 
Idag har jag varit med Tilda, vi hade det jätte kul. Snart är det Halloween. Vet inte riktigt vad jag ska göra då, men jag tror att jag eventuellt skulle vara med några tjejer i klassen och se på skräckfilm. :)
 
Kan ju berätta lite kort vad jag gjorde i veckan, i måndags var jag med Ella, Ria och Johanna. Sedan så på Onsdagen så var jag med Alexandra och Ella, det var några småungar som gick runt vårat hus, eller ja. Vi var i lillstugan och dem knackade och höll på. Låter skumt, och det var skumt.
Sedan på torsdagen så åkte jag och mamma till Ullared, köpte lite allt möjligt. Och igår, i fredags så var jag med Tilda igen. En bra vecka var det iallafall.
Bäst av allt, att vi fick höstlov.. :)
 

Oj, det blev ett väldigt långt inlägg... 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Moi

Fin blogg!

2012-10-28 | 14:22:59
http://steps.webblogg.se




»
»
»

Trackback