Shopping

Jag och mamma var ju i ullared i torsdags. Har ju inte visat vad jag har köpt så, jag gör det nu. :)
Några av sakerna köpte jag på ullared innan dess, ca. 1 vecka.
 
 
  Nivea deo, Ldb Body lotion, Strawberry Body butter
Kubiss korall nagellack, Claudia turkost nagellack, LOREAL brunt nagellack & vinrött, Claudia nagellack vinrött
Ansiktsmasker, choklad och vit choklad
Tofsar, hårnålar, gummiband tofsar, hår smycke
Nit skärp, döskalle sjal
Fake odd molly lovely knit
Pösig stor t-shirt
Jätteee sköna byxor
 
Väldigt mycket saker låg i tvätten, t.ex. Ett par tränings byxor, linnen osv. Jag köpte också ett par vantar och halsduk. Men dem orkar jag inte gå och hämta. ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Vilma

Roligt!:)

2012-10-30 | 17:03:29
Mirjam

Vilka fina saker! :) Söt kofta!

Svar: Åh tack! :)
None None

2012-10-30 | 17:10:34
http://evit.blogg.se




»
»
»

Trackback