Regning dag

Först och främst vill jag säga att det är jätte kul att ni har börjat att kommentera! Det är mycket roligare att skriva inlägg och det ger mig en större lust till att blogga. Statistiken börjar gå uppåt vilket är jätte kul!
Har ingen större lust att gå ut idag.. det är väldigt regningt. Jag var ute och tog kort på min syster eftersom hon ska börja blogga igen. Hon lärde mig hur man gjorde med kameran. Jag är inte så bra på att ta kort annars. ;)
Hon ska ta ett par dagens outfit bilder sedan på mig och ta lite vanliga bilder också om vi har tid. Vi hörs!
 
Fin bild tagen av Tilda, väldigt höstig!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mina

HJÄLP VAD SÖT DU ÄR♥♥

Svar: Åh, tack så mycket! :)♥
None None

2012-10-13 | 15:03:15
Elvira | SSLEVIS.BLOGG.SE |

söt!

Svar: Tack! :)
None None

2012-10-13 | 15:10:47
http://sslevis.blogg.se




»
»
»

Trackback