Mörk kväll och höst mys

Åh, äntligen fredag. Har längtat som in i mängden. Imorse trodde jag att det intye var fredag, hade glömt av det helt enkelt. Veckorna går så fort. Och gissa vad.. om 4 veckor så är det första advent?!?! Då är det ju bara alltså 3 veckor kvar i skolan till advent.. åh... längtar!
Åh, här kommer jag off topic, men idag har jag varit med Tilda! Vi var hoss henne och spelade in ett par covers där jag sjunger låtarna hallelujah och video games. Som jag inte kanske har sagt så gillar jag att sjunga. Och tilda var så duktig på att redigera dem har ett sådant bra program på deras dator.. jag tror det heter garage band! Rekommenderar starkt till er som gillar att göra låtar. Jag har ingen aning hur man gör, men det blir väldigt bra iallafall. Någon gång kanske jag skulle kunna visa upp en video på bloggen då jag sjunger? Skulle ha varit kul, men jag måste säga att jag tycker det är väldigt pinsamt att sjunga inför folk..
Pappa är lite sen ifrån jobbet, så är själv hemma nu i höst mörkret. Men vi ses!
 
Gissa vilken denna lillen är? Chanelle på 4 veckor bast.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Julia

Vad söt design! Fast känner igen den lite... du har "lånat" lite från en annan? Laddat ner en design och fixat till den lite, tagit bort länken till hennes blogg... aja. Du kan anmälas om du har laddat ner den och tagit bort länk till den som gjort den. Men jag kan ju inte veta.

2012-10-20 | 13:08:41
http://Jandy.blogg.se/
Anonym

Svar: Okej, ska fråga henne för att vara säker. ;)

2012-10-20 | 14:59:19
Julia

ÅH VAD FIN DESIGN akdjakjdalkdjksd. Och avd söt katt :´(

2012-10-20 | 15:09:55
http://juliaakabatman.blogg.se




»
»
»

Trackback