Hemma ifrån sjukhuset

Nu är jag hemma ifrån sjukhuset. Allting gick jätte bra och jag fick ju ta en massor av prover med olika apparater men svaren var bra! Så det är inge fel med mitt hjärta. .. Tur! 
Sedan så skulle jag kolla om det fanns ett par snygga skor jag skulle köpa för jag vill gärna ha ett par boots. Inte ett par hittade jag som var snygga? Jag vill ju gärna ha ett par primeboots men det känns ovärt att köpa sig ett par sådana för 3000+ kr? Men jag kom iallafall hem klockan halv åtta ungefär.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ella

tur att det gick bra:)

2012-10-15 | 21:09:27
samia

Sjukt fin du är. :)

2012-10-16 | 18:40:49
http://tuesdaysh.blogg.se
L0LLIP0P. @ gSm

Du är väldigt fin. Precis som din blogg.

Svar: Åh, tack så jätte mycket! :D♥
None None

2012-10-17 | 14:56:22




»
»
»

Trackback