Ang. Bloggen

Jag kanske inte är den bästa bloggaren. Jag kanske inte bloggar varje dag som jag har sagt. Jag är ledsen för det, men jag har ju faktiskt ett liv utanför bloggen. Jag går i 7:an nu och nu är skolan viktigare och jag måste börja plugga i skolan och hemma. Jag kommer alltså inte ha lika mycket tid till bloggen. Jag menar.. jag kommer fortfarande blogga. Det är ju jättekul! Men kanske inte uppdatera 1 inlägg var 3 timma som jag gjorde. Jag kommer skriva nya inlägg när jag har tid. Det kan alltså menas några inlägg per dag, kanske några inlägg per vecka eller månad, jag vet inte. Jag ska från och med nu ha bloggen som ett ställe där jag skriver när jag har lust. Jag har faktiskt känt mig tvingad till att blogga ibland. Folk har kommit och sagt till mig "Josse, ska du inte uppdatera snart?" Det är min blogg. Det är jag som skriver. Det är ni som läser. Det är inte så lätt att ha en blogg som vissa kan tro. Det tar upp en stor del av fritiden och man måste tänka på vad man skriver, hur man stavar och hur många inlägg man gör. Det är inte enkelt. Men det är samtidigt väldigt kul.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Trackback