Stil

Har fått kommentarer om att jag ska berätta mer om min "stil".
Tja, vad kan man börja. Jag vet inte hur man riktigt ska berätta.. Men jag kan ju börja med och säga att jag gillar kläder som är sköna att ha på sig. Som t.ex. Stickade tröjor, mysbyxor. Jag gillar faktiskt att ha på mig mjukisbyxor, även till skolan. Jag tycker det är skönt att vara bara slappt klädd. Jag menar, skolan är ju ingen modevisning? haha.
Nejmen, jag gillar kläder som är sköna. Färger som jag gillar nu till hösten är ju t.ex. vinrött. Funderar också på att köpa ett par vinter Dr martens, svarta eller vinröda.
En outfit som jag tycker är snygg är ju att man har en stickad tröja, en klänning under, ett par strumpbyxor och ett par Dr martens.
 
Det viktiga för mig är att kläderna jag klär på mig är sköna, man ska ju inte har på sig något som är obekvämt. Då ser man ju obekväm ut också. Alltså inte lika självsäker ut.
Så jag råder er, mina kära läsare. Klä er i det ni vill.
 

Leggings ifrån Ginatricot, Tröja ifrån Bik Bok, skor ifrån Dr Martens
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Trackback