Mysbelysning och ny städat rum

Har precis duschat, bytt lakan i min säng och täcke och kudde, nu har jag ett väldigt mysigt dun täcke istället. Jag hade ett förut också, men inte lika tjockt. Jag har också dammtorkat, dammsugit mitt rum. Åh vad duktig jag känner mig..
 
Innan dess så tog jag mig en lång promenad, det var jätte skönt. Jag bor nära havet så jag gick dit och det var jätte mycket folk. Dem kollade på solnedgången. Vilket intresse..
Jag funderar på att köpa ett par dr martens somsagt, har ingen aning vilken färg. Men jag behöver något som värmer fötterna. Har ju bara mina stövlar och palladium. Ska be pappa köpa lite snygga skor då han är i san francisko. Hihih, han åker precis efter nyår ungefär. Så kan ju skicka med en lååångg lista vad han ska köpa. Men jag ska ju till new york i mars. Då skall det shoppas. ;)
Vi satt ut utebelysning igår, det glittrar så fint utanför mitt fönster..

 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Tilda!

Haha, san francisko, vad sött! San Fransisco josse!

2012-11-19 | 20:31:00




»
»
»

Trackback