Mina dagar i kort

Hej!
Har inte bloggat på några dagar, har inte orkat helt enkelt.
Nu när skolan börjar blir det bättre uppdatering. Något/några inlägg om dagen. Jag vet inte varför jag bloggar mindre på lov men det är nog kanske för att man är lite lat. Eller ja, iallafall jag.
Okej, får typ berätta från i Onsdags. Jag och Tilda sov över, nästa dag åkte vi in och shoppade.
Vi gick en stund jag handlade inte så mycket, sedan när vi är inne på Ginatricot så ser vi Kajsa och Alexandra där (mina klasskompisar) vi snackar ju en stund och sedan så går jag och tilda och kollar i några butiker till. Sedan ser vi dem igen på Bik Bok och efter det gick vi tillsammans och vi åt lite på Espresso House och shoppade tillsammans. :)
 
Sedan på Fredagen så åkte min familj och jag till allingsås och kollade i butiker. Först så skulle jag lämna lite jultidningar till min farmors syster som handlade av mig. Sedan på kvällen så åkte vi hem till min Farmor och Farfar och åt en god middag och vi pratade mycket och hade mysigt.
Sedan igår, på lördagen så var jag bara hemma och slappade och sedan så såg jag på en match min syster spelade för hon spelar ju Innebandy.
 
Idag så har jag sålt GT. Det gick bra och jag fick sålt alla tidningar och jag tjänade 250 kr. :)
Nästa gång så ska jag höja till lite mer tidningar tror jag. Sedan så städade jag rummet och det är skönt att det blev klart.
Ikväll kommer en massor av roliga program, t.ex. Williams lista. :D
 
Ännu ett långt inlägg..
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mirjam

SV: Haha okej! ;) Tack så mycket!
Kommer göra ett videoinlägg när jag fått 100 följare med bloglovin.. fast kanske blir lite tidigare. x)
Kram!

2012-11-04 | 14:48:39
http://evit.blogg.se




»
»
»

Trackback