Måndagstrött och huvudvärk

Hejsan! Jag skäms för uppdateringen, ärligt talat. Min blogg är kass när det gäller uppdateringen. Vill ju blogga men appen krånglar och kråglar. Samtidigt vill jag inte byta bloggportal eftersom blogg.se är bra och jag vill inte ha devote t.ex. eftersom det är så sjukt mycket reklam och man kan inte ha en "egen" unik design.
Nog snackat om det!
 
Kom hemifrån skolan kvart över 2, tog bussen idag. Jag hade så himla ont i huvudet, jag frös och jag är förkyld. Det var ett sådant dåligt och ruskigt väder ute idag. Jag la min i soffan och läste ut boken "Hur kär får man bli?". Jag kan inget annat en att tipsa er om boken, den var väldigt bra.
 
 
Jag måste erkänna att jag egentligen inte gillar att läsa, men några tjejer i min klass tyckte denna var bra och rekkomenderade den, lästa dessa 317 sidor på 4 dagar. Överraskande för att vara mig!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

var bocken bra

2012-11-29 | 09:58:49




»
»
»

Trackback