Måndags bad och höst mys

Tog mig precis ett bad för en stund sedan, har inte badat på hur länge som helst känns det som.
Klockan är nu 20.50 och jag och alexandra skypar med varandra. Har fått reda på lite gott och ont,  vilket är tråkigt och samtidigt kul. Om ni inte vet vem Alexandra är så är hon en väldigt snäll person i min klass som är väldigt rolig och omtänksam, ni kanske har fått höra om henne en annan gång också.
 
Idag efter skolan så gick jag och Tilda hem ifrån skolan, sedan så var vi hemma hoss mig och sedan gick vi ut på en lång promenad och bara pratade, vilket var jätte mysigt. Jag är helt slut i kroppen efter dagen, till middag så åt jag en jätte god sallad som mamma hade gjort! Jag kommer iallafall somna med ett leende på läpparna och jag ser fram imot nästa dag.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Andii ~ more cupcakes for the people! ~♥

Ha en bra dag, hörrudu! :)

2012-11-21 | 20:25:19
http://rainbowcupcakes.blogg.se




»
»
»

Trackback