Grafitti

Hejsan!
Bloggade inte igår men jag orkade inte det, men jag slänger in ett inlägg nu iallafall. ;)
Idag i skolan så har vi gjort grafitti! Haha, det blev kul men det jag gjorde blev ju... inte så bra. Det blåste och det regna och mina händer blev blåa av kallhet! Jag hade ju bara på mig en hoodie och ett par byxor och crocs och en dräkt man skulle ha på sig som vad gjord av plast.. Först så skulle vi göra en bakgrund och sedan göra en sak man ville göra. Jag valde ett kors eftersom jag gillar kors, och nej. Jag är inte kristen. Men jag tycker kors är snyggt och så. Sedan så blev det ju kanske inte så bra som jag hade tänkt mig. Well, det bjuder jag på. Sedan på morgonen så hade vi 3 timmars eget arbete. Vi ska göra en trailer till "Calle och Choklad fabriken" Jag är med Emilia, Christian och Hanna (Några som går i min klass).
 
Imorgon så ska jag shoppa med antagligen Ella, Kajsa och Alexandra (Det är också några som går i min klass...) jag hoppas ju att alla kan och så. Mer uppdatering snart! :)
 
 
Btw, visste ni att Chanelle har fått någon ögoninfektion eller något? Mamma ska åta till veterinären imorgon och kolla det. Kan inte följa med imorgon, men vanligtvis så brukar jag ju det. Hoppas det går bra! :/
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Världens gossigaste Anni

Åhh Chanelle är så söt! Jättefin blog har du Gosse!
Kan inte du göra en sådan dära outfit som du hör ibland? (Du kanske inte fattar vad jag menar)
Kram

2012-11-07 | 21:26:20




»
»
»

Trackback