Go kväll

Hej!
Sitter nu i soffan och gör ingenting, eller jo. Jag läser bloggar like usual.
Om en stund börjar ett slags... hm.. ande program som jag tyckte var lite annorlunda och interessant.
Jo, jag tror på andar/spöken/ eller livet på andra sidan. Jag vet inte om detta program är bullshit som "det okända" var. Det var för mycket för att vara sant, haha. Men iallafall, jag tror på sådant och jag tycker det är intressant. Jag har ibland kört "anden i glaset" vilket jag tycker är hur kul som helst. Men det har ju gått bättre vissa gånger en andra. ehehehe.. ;)
 
Nu bortser vi ifrån "ande" snacket, jag har precis tagit på mig mysbyxorna, eller dem är egentligen pyamasbyxor tror jag. Dem är väldigt mysiga! =D
 
Försökte ta några bilder förut, men det blev typ inga bra, eller jag tog ett par på min matta, mina strumpor och mina byxor. Väldigt fint......
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Trackback