Hemma

Nu är jag hemma ifrån cypern!
 Oj vad tiden gick fort... men helt klart värt att ta en semester just nu!
Jag har haft det super bra i cypern, mycket sol, bad, värme och snorkling! Det var väldigt varm varje dag, inte ett endaste lite moln på himmlen syntes till. Det var ca. 37+ grader varje dag, och i havet var det ca. 25-28+ grader. Väldigt skönt! Men nu när man är hemma kommer det vara jätte kallt om man jämnför mot cypern?
Vill verkligen tillbaka, men man vill ju endå komma hem och träffa sina kompisar! :)
Bjuder på några bilder!
Nedanför hotellet fanns en badplats, där jag brukade snorkla, man gick ned på en slags trappa. Sand-stranden låg ungefär 200 m bortifrån hotellet.
Detta var sand-stranden som fanns 200 m bort, dem hade så man kunde hyra båtar, trampbåtar, och vattenskidor. Vi hyrde faktiskt så man satt i en stor stor, slags soffa bakom en båt och så körde dem med den i ungefär 10 minuter. Det var en massor av vågor, så man föll ju nästan av! Ni ser på bilden längsr utt på bryggan, den gula åkte vi i. :)
Första dagen, på hotellet. Ser ni vilket märke jag fick av min bikini?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Trackback