God Morgon

God morgon!
Idag sov jag till ungefär klockan halv 11, inte vanligt för att vara mig, hehe..
Idag kommer min farmor och farfar hit och sover över! Det ska bli jätte kul att träffa dem, har ju inte träffat dem på ett tag. Ska ut och fota med min syster snart, bilder kommer upp på min blogg sedan. Har ju inte så jätte mycket nya bilder på mig själv nu, så det skulle vara bra med nya. :)
Igår var våran familj på middag hoss mina kusiner Rasmus och Esmeralda. Jag, Esmeralda, Therese och Rasmus badade i deras nya pool! Det var faktiskt varmt även fast den inte var uppvärmd.
Kram!
 
2 veckor gammal bild, fast den har dock inte varit uppe på bloggen.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kråkan.

Åh, jag älskar att träffa min farmor och farfar. Även morfar, haha. Äldre människor är intressanta att lyssna på.

Fin idé med kreationen av läpparna!

xoxo

2012-07-09 | 13:04:52
http://krajkan.blogg.se
Amanda

Vad roligt! Vill också ut och fota..

2012-07-09 | 13:19:11
http://vindstilla.blogg.se/




»
»
»

Trackback