Dålig Bloggning

 Jag ville bara säga att jag ursäktar för dålig bloggning nu på sista tiden, har inte bloggat ungefär på 2 veckor nu?
Men det är ju så att på sommaren vill man ju inte sitta vid datorn så mycket, och jag vill helst vara med vänner och göra roliga saker! Såklart det är roligt på sommaren.. men jag ville bara säga att det kanske inte blir lika bra bloggning, kanske 2 inlägg varje dag framöver? Och jag hoppas att ni tycker det är OK.
Igår kväll så kom min släkt hem till mig, och vi hade det jätte mysigt! Vi grillade osv, och jag var med Tilda igår på dagen. :) Idag är jag verkligen jätte trött, så jag orkar inte göra så mycket idag. Det blir nog bara att ta det lungt..
Vet ni vad? I onsdags bestämde jag mig för att göra iordning mitt rum. Jag ville fixa iordning det och möblera. Så jag och mamma åkte i torsdags och var borta hela dagen och köpte en massor av inredning till rummet. Matta, spegel, kuddar, prydnader osv. Det blev jätte fint, och jag är jätte nöjd! :)
Vill ni se bilder på det? Vi får se.. som ni vet är jag kass på att ta kort... Hehe.... ;)
 

 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Frida

SV; Tack för frågor :)

2012-07-26 | 19:13:01
http://musiksomlever.blogg.se




»
»
»

Trackback